Tuesday, August 11, 2009

Konvokesyen KPLI

Konvokesyen KPLI di IPGM Kampus Tun Hussein Onn
Batu Pahat


Masuk kali ni, dah tiga kali aku merasa diraikan sebagai graduan...Konvokesyen KPLI aku diadakan pada 28hb Mei 20009, iaitu 2 hari sebelum aku berangkat ke Madinah.

Konvo kali ni aku tak rasa excited langsung. Maybe sebab dah penah rasa 2 kali. Satu lagi sebab di saat-saat getir (konvo + persiapan nak pegi umrah) aku terima lagi call dari sekolah. Kalau ikut hati, nak aja aku off handset sebab SAPR16 tu aku dah bagi awal2 pada penyelaras peperiksaan. Tapi dia yang lupa nak bagi kat ketua penyelaras. Pening betol masa tu.


Geng-geng rapat & sengal

Satu-satu perkara yang paling membuatkan aku happy ialah dapat jumpa balik dengan kawan-kawan seKPLI. Ada yang dah nak kawen, ada yang dah bawak perut & ada lagi yang masih sengal-sengal ubi macam dulu..hahahha...

Aku just bawak badan je gi konvo hari tu. Lupa nak bawak kamera..hahaha..so, kredit to kak lea sebab ada jugak snap gambo aku...Nilah beberapa gambar yang sempat aku ambil dari kak lea...

Sengih je la


Tak sangka aku boleh rapat dengan anak cikgu Eton ni...Jadi rumet lagi


Entah bila dapat berjumpa lagi :(

No comments:

Post a Comment