Friday, November 25, 2011

Planning.... Pening

Apa plan aku cuti sekolah ni???

Ye..sebelum tahun baru... aku kene buat azam aku sendiri..kalau tak tercapai..baru aku jadikan azam tahun depan...hehehe
Ok... start 1st December ni.. aku kene...

1. Berusaha untuk kurangkan berat badan..dah menjadi-jadi dah ni... kene control... Bila stress bukan jadi makin kurus... tapi makin banyak makan..aku dah lantik trainer...iaitu adik aku bongsu aku sendiri.. Kenapa pilih dia??? Sebab dia pun dah kurus banyak... dan laser..mesti aku tak tahan kan dengar dia bebel...huhuhu

2. Lebihkan solat-solat sunat yang susah nak dibuat masa sekolah dah start... Jika dulu boleh..kenapa sekarang tidak??? Dulu hati sentiasa tenang..sekarang asek runsing je... So syaitan...syohhhhh..pegi jauh-jauh..ngeeeee

Tu dua je impian aku... hopefully tercapai la hendaknya... Cepat tadah tangan....Aminnnn...



No comments:

Post a Comment