Thursday, April 7, 2011

Sudah Tertulis... Itu Rezeki Aku (Last)

Tahun 2011...

Ditukarkan ke sesi pagi... Sedih jugak, sebab dah selesa di petang... dan rakan-rakan baik; Juriah + Azwani dah berpindah sekolah... Fiedah pulak masih di petang.. lonely.. Tahun ni lagi banyak jawatan besar yang diberi dan tahun pertama ajar tahun 6... 

Dalam pada tu, dah terlupa pasal APC sehinggalah satu pagi, GB menegur.. 

GB : Marliza, tahniah ye.
Me : Tahniah??? Tahniah apa?
GB : Nanti jumpa Fairose

Rupa-rupanya GB nak bagitau aku dapat APC untuk tahun 2010. Syukur, tapi dalam masa yang sama risau dengan 'cakap-cakap belakang' rakan sekerja...

Apapun.. Alhamdulillah, sudah tertulis... ini memang rezekiku... Thank you Allah! Aku percaya, kalau kita kerja ikhlas kerana Allah, tak harapkan balasan... pasti akan ada ganjarannya. (^_^)


 

5 comments:

  1. alhamdulilLah...tahniah

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah... tahniah... kak mus pun dapat gak apc ari tu...

    ReplyDelete
  3. tahniah eija:)
    bestnya.cemerlang dan terus gemilang :)

    ReplyDelete